Social media są ważnymi kanałami sprzedażowymi dla szeroko-pojętej branży e-commerce. Czasem jednak brakuje czasu i wolnych rąk do tworzenia kreacji produktowych. Zobacz jak możesz uzyskać kompleksowe wsparcie twojej firmy w kanałach social media.
W naszej agencji tworzymy fajne kreacje
HEH, no nie jesteśmy najwięksi, najlepsi czy najdrożsi. Jesteśmy dostępni dla małej i średniej firmy, która potrzebuje pełnego wsparcia dla szeroko pojętych social mediów.
Tworzymy dla naszych klientów, firm z branży ecommerce szeroko pojęte grafiki, teksty reklamowe, treści sprzedażowe i wiele więcej. Gdy potrzebne są fotografie produktowe, to również podołamy takim wyzwaniom.
Ale jak otrzymać dedykowaną ofertę? Skorzystać, z naszego kontaktu. Zapytać się o pomoc w promocji i otrzymać niezobowiązującą ofertę od działu kreatywnego Itaxo.
To takie proste, wystarczy wypełnić krótki formularz by otrzymać ofertę na przyszłe działania.
Sprzedaż w internecie to nie tylko prowadzenie własnej platformy, to również działania SEO, promocyjne i wsparcie obsługi klienta.
W tym również działania na kanałach takich jak facebook, instagram, tiktok i wielu innych platformach, gdzie są obecni potencjalni klienci. Reklama graficzna, przekaz pisany, oraz odnośniki do produktów to tylko początek możliwości dla Twojej marki.
Nie masz czasu na tworzenie kreacji, nasi graficy chętnie wspomogą działania sklepów internetowych.
eCommerce w 2022 roku wzrośnie
Nadchodzący rok 2022 to ciągły wzrost sklepów internetowych. Już w 2021 roku internet podbiły sklepy z żywnością, kolejne lata pod znakiem lock-downu to kolejne branże, przechodzące do internetu.
Tak zwany „click & collect” na dobre gości w naszym życiu. Zakup auta? Jednym kliknięciem w internecie jest możliwe. (tu niestety popyt dużo większy, niż podaż).
Co przyniesie nam sezon 2022 możemy tylko się domyślać, na pewno duże zmiany w sposobach komunikacji i promocji produktów. Konkurencja nie śpi, dziś musimy wciąż być na topie z odpowiednimi działaniami działu marketingu.
Małe i średnie firmy będą coraz częściej korzystały z nowych rozwiązań reklamowych. To czas na zmiany i działanie.